a music freaK`?.. xD

tjena svenska folket!! :)  oohh shiit jag försov mig idag, vaknade kl 08.20 hade på mig 10 min inann jag började med det fanns ingen chans att jag skulle bli klar på mindre än 10 min så jag tog bussen kl:9.00 till stan sen tog jag då kl:09.15 bussen till skolan från stan så jag var typ en timme förrsenad :S missade svenska lektionen men aja shiit happens som min underbara vän Najma brukar säga ^^ ^^ efter skolan drog jag till stan, köpte ett armband från Glitter för 25 kr! ;) vet att jag borde ta ut en bild på armbandet men kan ej har en cp data just nu som jag måste ha i några veckor... aaja sen kom jag hem , chillade med mina 3 systrar och hade en "skrattstund) hahaha fan va sämst jag är `skrattstund'  varifrån kom det? xD men sen kom min underbara brorsa och sa att vi skulle välja nån  'resturrang' och såklart fick jag välja ;D (nice o vara den minsta i familjen ibland^^) hahaah and ofc så valde jag DONKEN!! hihi inte för att donken är en resturrang elr det kanske det är?? :P oj vart kanske ett långt inlägg men nu ska jag fortsätta att lyssna på musik see yaa later people :)

Dagens låt, Impossible med den vackra Shontelle som är på bilden! ;))


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe thanks;)



den låten är grym!

2010-10-26 @ 18:40:57
URL: http://alinah.se
Postat av: Adela=)

Hon liknar as mycket beyonce här!;O

2010-10-31 @ 00:09:32
URL: http://gordonstyle.blogg.se/
Postat av: coneee

är inte det där beyonce? ;O

2010-11-04 @ 18:00:17
URL: http://corneliaaisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0