BUS ELR GODIIS!! xD

Cha cha idag har jag varit och köpt godiiiis på ica maxi.. skiit billigt vare haha, sen gick jag till Adela, vi hade det as roligt (som vanligt!xD ) sen kom Najma senare gick vi till stan, när vi kom hem hos adela klädde vi oss ut till fjortisar... jag vet ni tänker säkert ; ni behöver inte göra det!  hahaha aja det sved fan när man tog på brunkräm erl det var founda... nåt sånt ahhah kan inte stava till det ^^ men det är för vi är inte vanna med det.. sen gick vi ut och blinga på folk, Vi fick jätte mkt godis... NOT  men roligt vare iallafall det är det som räknas biitchees xD j*vlaar vad jobbigt det är att ta bort sminket sen... till er där ut som sminkar sig med brunkräm o massa sånt... Hur f***n pallar ni med att sminka er as mkt sen ta bort varje kväll?? hehe ^^

Nu ska jag fixa min Spotify lista. jag klumpiga jag råka ta bort min lista med ALL UNDERBAR musik som jag älskar!! får faan daamp , aså shiit hade typ flera tusen låtar.. (shiit happens!!) och nu ska jag lägga till massa med låtar.. se yaa later! :P


Snygg bild vah? den är tagen av en streetdance film. XD

Kommentarer
Postat av: molly

ofta du blooooggar? sjukt nice :) puss ♥

2010-11-02 @ 11:29:45
URL: http://mollyssss.blogg.se/
Postat av: Adela=)

Hahah det var as kul!:D

2010-11-04 @ 00:48:31
URL: http://gordonstyle.blogg.se/
Postat av: nora

fondation haha

ofta ni aldrig har fondation på er?!

jag har nästan varje dag :o

det är inte drygt och ta bort varje kväll...xD

2010-11-10 @ 23:47:30
URL: http://norahkallashon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0