HÖSTLOOV! ;D

Tjena;D  jag VET jag suger på att skriva inlägg, men jag har varit med Adela på gården, för nån dag sen när vi var där tog vi bussen kl.21.00 men han stannade typ efter 10 min mitt i ingenstans så jag och adela vi var typ skiit rädda haha iallfall jag ^^ vi gick vilse.. jag såg typ nåt skräp eller nåt på marken och skrev som fan HAHAH asså det såg ut som en hund haha o adela skrek med sen sprang vi därifrån och gick ut till motorvägen,vi var först inne i en skog typ ;S aja var tvungen och berätta det ;) ni vill veta slutet va.... okej sen såg vi vår gamla kära lärare som vi hade i Främby, han skjusade oss hem, han trodde vi var typ fulla elr nåt:O hahaha :) aja god natt ska sova snart ojuste det är........ HÖSTLOOOOOV!! fett skönt asså :D:D peace out people!!! :)


Kommentarer
Postat av: Adela=)

Snygg bild...Snott den av iza elle?;)

2010-10-30 @ 17:11:55
URL: http://gordonstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0