WTF???:O

SHIIIT.... har verkligen inte gjort nån enda inlägg på typ en månad.. sorry men asså jag suger på det här ska verkligen förbättra mig och försöka göra inlägg varje dag!!! ^^ 

men jag har haft en underbar månad iallafall.. det saknades bara bloggen hihi^^ 
Kan berätta om min dag iallafall (en bra början.. efter att inte har skrivit på en månad xD )
vi hade sovmorgon idag, började kl 09:40, gjorde tyskaprov fast jag inte hade tränat men det gick helt okej enligt mig, efter skolan drog jag till kvarnvillan (fritisgården) chillade med dom bästa, spelade biljard med Mergim jag lixom ägde ut honom på det... NOT! hahah eller jag är faktiskt ganska bra hehe fast jag förlorade hahaah ;P
har presic duschat och snart ska jag chilla framför tv :D god natt för er som ska sova..


PS. reklamera min blogg så jag får lite mer läsare hehe ;)))<33

Dessooo mer läsare på min blogg deso mer inlägg gör jag!! (stavning) xD ;))


gammal bild xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0